I'm free

Datum: 2010-12-21    Tid: 14:07:14
Äntligen jullov! Fast jag har typ varit inställd på att de är det hela helgen konstigt nog så det känns inget speciellt. Bara riktigt skönt förstås.. Efter skolavslutningen så åkte jag, Natalie, Isabel, Anna och Nicole in till stan för att åka Göteboorgs hjulet. Men då hade det inte öppnat än så Nicole åkte hem och vi gick till Lagerhouse för att jag skulle köpa julklappar till mamsen och pappsen. Ett tips till alla er, vet ni inte vad ni ska köpa till folk så ska ni gå till Lagerhouse, där hittar man med 90% alltid något! :)
Aja, men sen när vi väl skulle åka hjulet när den hade öppnat så var man tvungen att ha en 16 åring med sig "för säkerhets skäl". Jaha där förlorade dom 240 kronor. ;( Skittråkigt. Så vi gick på stan ett tag till och nu är jag här. :)
Jag just nu:
Här ser ni vilken tröja jag hade på mig idag. Hade den till ett par jeans. Älskar den, och den kostade typ 10 pund på primark!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0