LONDON

Datum: 2010-12-12    Tid: 14:09:35
TOG BILDEN FRÅN GOOGLE FÖR JAG HAR INTE FÖRT ÖVER BILDERNA ÄN.
'
Har kommit hem nu.. Hemskt ju, vill tillbaka! London är typ världens bästa stad, jag lovar! Vi shoppade as mycket på en av världens bästa butiker, Primark, som har för övrigt vääääldigt bra priser :D
Köpte min nya absoluta favorit parfym där.. För 40 kronor! HAHA
Och en massa fina kläder, och så köpte jag ett par GUESS JEANS, i en GUESS butik, finns det ens i Sverige? I så fall i Stockholm. Dom var dock inte lika billiga. Gick också på baletten Askungen, och den var ju bara såååå bra! Sen så gick vi ju på lite turist saker, och träffade på ekorrar som bad om nötter i en park osv osv. Älskade  det, hoppas vi åker tillbaka dit i vår som jag och mamma vill, för jag hann inte gå in i butiken OASIS, som hade en jacka som jag absolut fastnade för.
Mer om resan när bilder kommer, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0