LONDON

Datum: 2010-12-07    Tid: 22:42:14
Okej, nu har tiden gått snabbt och jag har inte loggat, men nu är det så att jag har prov imorgon, förresten så har jag det provet typ tre dagar (två) innan alla andra i min klass.. För imorgon ska jag till LONDON, vilket ni nog fattade pga rubriken, hehe.. jävla rubrik som avslöjar allt :( Fast dom som läser min blogg är doms om känner mig oftast så doom visste väl redan ändå. Aja nu skriver jag en massa strunt..... Iaf så jag har pluggat en massa vilket leder till 0 bloggning. Men vet ni jag bryr mig inte för det är bara patetiskt när en tjej med typ högst 10 läsare om dagen säger förltå att hon inte bloggat så nu skippar vi allt det!!!! Jag bloggar för att JAG tycker att det är roligt, så jag bloggar när jag tycker att det är roligt. Som nu tex, det är därför det blev så HUIMLA mycket... Men det är ju viktig information, eller vad tycker ni??????? Ja jsut det ja, jag har ju inga läsare.. hahahahah.... AJA LÄNGTAR TILLS IMORGON DET BLIR SVAJNKUL I LONDON SKA KOLLA PÅ ASKUNGEN OCH GÅ PÅ NÅN SPÖK SAK OCH MADAM T----- AAA NI VET OCH SÅ SKA JAG GÅ PÅ STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. så nu har jag sagt det godnatt alla söta obefintliga läsare ♥♥♥♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0