lycklig

Datum: 2010-12-01    Tid: 18:24:08
Pusterviks föreställningarna i år har varit.. SÅ OTROLIGT ROLIGA!
Kommer verkligen sakna detta, känner det på mig. Jätte nöjd med att jag faktiskt klarade det på kort tid och att jag hade ont i ryggen när jag tränade in det. Och det är så nice att vara nöjd.
this is mad;
  • Att bita på sina naglar.. Okej jag har gjort det och kan råka ibland, men HALLÅ! Dom blir ju skit fula! :D
  • Att ha matteprov på fredag och haft tre halva dagar att plugga inför det men inte tagit hem böckerna! (jag litar på att jag kan det mesta! ;)
  • Att knäcka fingrarna.  Gör aldrig det, om du aldrig gjort det, för sedan är det där som en vana.. :(
Det var några väldigt fina. Nu ska jag fortsätta min kväll, bye bye.
(Skola imorgon igen, fy så otroligt o-taggad för det.)

Natalie var här igår, vi åkte pulka och det var såhääääääääääääääääääär kul! :)

Postat av: jag xd
Datum: 2010-12-01   Tid: 20:31:57

Jasså, inte roligare än så?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0