Glad påsk!

Datum: 2011-04-21    Tid: 21:01:58
Ett inlägg som skulle kommit upp för 3 timmar sedan.
Ville bara berätta lite saker. Som att jag hade det verkligen jätte mysigt i Strömstad med Ida! JAG BADADE FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR, DEN 18 APRIL! Ville bara ha det sagt. ;) Iaf, i måndags så var det hela 25 grader, så då var vi ute hela dagen. Vi gick (i crocs) en jätte lång tur genom skog och en jättelång åker t ex. Andra dagen, tisdag, åkte vi till Nordby och shoppade! ÄLSKAR Nordby. Verkligen. Ska visa vad jag har köpt senare. Samma kväll var vi även och tittade på filmen "Tthe adjustment bureau" med Waldemar och Jesper, en jäätte bra film! Och igår onsdag chillidillade vi bara tills vi åkte hem, som vi gjorde idag också. Hon har åkt hem nu så nu ska jag städa och hålle på, men ska visa er bilder på vad som är påsk för mig (plus påskharen) och hälsa er glad påsk! För idag är det skärtorsdagen så nu börjar den ju. ;)





'Fast påskägget jag får är myyycket större! mums. två dagar kvar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0