gott och blandat

Datum: 2011-04-25    Tid: 00:41:28
Tjenare mannen! Har precis kollat klart på Solsidan sesong 1 med mammsen. Har redan sett den men det hade inte hon så det var kul! Imorgon tänkte jag skriva men såg att det hade gått över klockslaget så, idag är det sista dagen på påsklovet! Super tråkigt, men det här påsklovet har ju varit jättehärligt! Måste typ vara rekord på vädret alltså! Jag har badat och solat i APRIL. w-o-w. Idag klockan tre ska jag gå på Justin Bieber filmen med min konfa kompis Jessica, så det blir spännande.. Har ju varit ett riktigt fan av honom.. Eller snarare besatt! Satt och surfade på honom varje dag och hade en vägg full utav honom. Tur att man lever vidare! Men det blir kul att se just därför. Aja, ha en fortsatt trevlig natt då!
Jamen hejsan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0