HEJ

Datum: 2011-04-28    Tid: 19:43:20
Jag ber om ursäkt, men jag glömde faktiskt bort att jag faktiskt har en blogg.
Eller nej, det gjorde jag väl inte, men jag hade ingen lust att blogga.. Har inte ens satt på min dator denna vecka! (Har bara kollat facebook och sådant på våran Ipad) Jag har lagt ner tid på andra saker, som att.. Plugga, gå ut och gå, plocka i rummet, kollat på film och duscha. Sånt tar också tid hörre ni! Fast imorgon har jag inga ursäkter, då VILL jag blogga. Men inte idag, för nu är jag inte inne på min fina stora data, utan på en mini som kanske blir min.. Fast då måste den fixas! Denna kanske ska bli min blogg data. :)
Jaja, nu ska jag sluta skriva en massa onödig info, puss.

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg
Datum: 2011-04-29   Tid: 18:57:52

sv: eller hur, det kan knappt jag heller. Mina kompisar i klassen bara mobbar mig, för att inte tala om Ture! D: men några i mitt cheerlag älskar honom i alla fall ahah ;D

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg
Datum: 2011-04-29   Tid: 18:58:34

sv: haha nää du vill inte ha en goodiebag, den sööög. 3 sugiga saker låg i den, ahahahahah patetiskt :O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0