påsklov - strömstad

Datum: 2011-04-13    Tid: 20:42:57
Vet ni? Jag tänkte att jag skulle ösa på inlägg nu när jag är sjuk. Eftersom jag hostar ska jag stanna hemma imorgon också, jag skrämmer hela klassen när jag gör det för de vill ej bli smittade. :(

In på andra roligare saker; På påsklovet ska jag och Ida till Strömstad! Vi ska till Nordby och jag LÄNGTAR till Nordby! Det är ett av nordens största köpcentrum och ligger bara lite utanför Strömstad. Woohoo. Okej det är inte det roligaste utan det är att jag äntligen ska få träffa Ida igen. Bilder från i sommras när vi var i Strömstad, vilket vi har varit några år tillsammans nu! (Fast första året så åkte hon hem tidigare för hon längtade hem, haha. Men det var lääängesedan.)


Detta var för två år sedan!

Första gången var vi väl några år äldre än så här:

Ses på söndag Ida! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0