sjukling

Datum: 2011-04-12    Tid: 22:10:57
Hej, jag har ju vart halvt sjuk ganska många dagar nu men nu är jag mycket sjukare så att jag ej kan gå till skolan imon. Både bra och dåligt. Jag vill ju inte missa dansen men jag vill mer än gärna missa simtestet som skulle varit imorgon! Men även omjag varit lite friskare för att gå till skolan hade jag ju ändå varit för sjuk för att simma, så är det ju bara. Nu ska jag gå och lägga mig, hej svejs.
Bilden var visserligen inte så fin och är visserligen inte tagen idag, utan ett tag sedan då jag pluggade NO, men jag har samma onepiece på mig (fast nej den är inte äkta utan det är en chillout och kostar bara 400, såå värt.), bästa "sjuk" kläderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0