TRÄNINGSVÄRK

Datum: 2011-04-15    Tid: 20:33:23
Jag dööör... Har så otroligt mycket träningsverk i vaderna! Har satt på tigerbalsam nu så hoppas det hjälper! Förstår att jag har det, jag hoppade idag på baletten, vilket jag inte gjort på hela denna vecka eller förra. Då hade jag ju stukat foten och denna vecka har jag vart sjuk. Men det var så kul idag på helles klass så jag var med ändå, det gick helt okej så varför inte! ;) JAG OCH MIN BROR ÄR COOLA, SPELAR INGEN ROLL OM VAD NI TYCKER OCH TÄNKER. ♦


Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg
Datum: 2011-04-16   Tid: 10:07:08

sv: fan va jobbigt, lycka till! vad ska du göra på lovet?? :)

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg
Datum: 2011-04-16   Tid: 10:37:30

sv: vad kul :D typ hemma och gotland ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0