all this onödig fakta for nothing

Datum: 2011-01-30    Tid: 20:45:20
Jag föredrar sorbet framför glass. Det är mycket.. Saftigare, mumsigare. Jag föredrar Stockholm framför Göteborg, typ den enda göteborgaren som gör det! WOW. Fast inte trafiken, näää, men jag jag har ju ingen bil. Men min mamma och pappa har varsin. Med färger jag inte kan förklara. Det är bara lite snö kvar ute, och nu kan jag använda min kappa igen. Jag slipper min everest, så jag är glad. Så värsta fryser jag ihjäl imorgon, då blir jag inte glad. Ska ha en kavaj på mig imorgon. En i barnstorlek så jag drar upp ärmarna så att man inte ser det. Ni förstår, jag tar alltid fram kläderna dagen innan, för de gånger jag inte gör det hinner jag knappt äta frukost. Ibland är jag uppe jätte sent pga det. Tänk då skulle jag verkligen inte hinna äta frukost! Förut var jag nästan livrädd för nagelfilar. Alltså jag satt och rös varenda gång mamma skulle fila mina naglar. Jag ryser fortfarande ibland av ljudet, det är helt hemskt ljud, ni måste hålla med mig, men nu kan jag faktiskt fila naglarna utan att dö, jag gör det nästan varje dag. Bra va? Fast jag HATAR tanter eller icke tanter som sitter och filar naglarna på bussen. Då sätter jag alltid på musik, om jag inte glömt mina hörlurar. Då försöker jag koncentrera mig på annat. Det brukar inte lyckas så bra, tyvärr.
Jag brukar alltid råka lämna tillbaka mina böcker från biblioteket försent. Ibland jätte sent, men aldrig flera månader som Chriffe råkade göra. Och det jag ville säga med typ hela inlägget var inget speciellt, för jag vet att ingen orkar läsa hela. Det vara bara kul att skriva. Men om ni läste, då ska jag berätta också att jag har några söta gosedjur på min säng, men dom brukar komma i vägen så dom hamnar bland mina fötter, för jag kastar dit dom. Och då känner jag mig taskig. haha


Postat av: Linnea
Datum: 2011-01-31   Tid: 15:18:17

okej, hur vill du ha den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0