bedtime

Datum: 2011-01-06    Tid: 00:45:34
Vet ni, ibland slår det mig en sorglig tanke på en jacka som jag inte ens testade i London.. Och så saknar jag Primark, jätte mycket. Sen så ska jag hitta en fet fejkpälsjacka, som är snögg. Och så ska jag börja använda mammas gamla kängor, som är inne igen, smart va? Och och och...
Och så ska jag gå och lägga mig, god natt!


Postat av: Anonym
Datum: 2011-01-06   Tid: 10:30:51

hon längst upp till vänster är ju svenska modellen Frida Gustavsson, och ja, det är helt galet hur vacker hon är! :D

jag kollar runt på style.com , där hittar jag massor :)

Postat av: Elsa - Foto och modeblogg
Datum: 2011-01-06   Tid: 16:09:18

sv: haha tack gulle ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0