first day of this week and i can't wait for saturday

Datum: 2011-01-31    Tid: 21:13:45
Hej, jag vet inte vad jag har gjort för att få tiden att spola iväg!
Kom hem, åt middag.. Fixade tåskorna, kollade ett avsnitt av Alfons Åberg, fan vad bra det är alltså måste jag bara tillägga.. Sen började jag lite på spanskan, de saker jag kunde utan hjälp från boken eller något. Sen det här. Det kan väl inte tagit så lång tid?! Borde det inte gjort, men nu gjorde det de.
Lägger ju aldrig in outfit bilder i vanliga fall.. Men så här såg jag ut idag!
Kavajen är Waldemars gamla och t-shirten är hans också, haha!

Nu längtar jag sönder till på lördag, jag och några röliga tjejor ska va på stan plus fota!
Yeeey, mera bilder att hålla på med, me like. :)

Postat av: linnea
Datum: 2011-02-01   Tid: 17:15:17

svar: nej, själv klart inte:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0