fresh and new

Datum: 2011-01-03    Tid: 19:57:47
Vet ni, jag ska nog ta bort mina aldra första blogg inlägg, så att det börjar från 2010 kanske, eller från början av 8:an. För dom tidigare inläggen är mer pinsamma och slarviga. Visst, jag gör en del riktigt slarviga inlägg nu med men inte lika mycket som då. Och nu medans jag skrev detta så blev jag väldigt säker. Så efter detta inlägg kommer jag att ta bort tidigare inlägg, även ifall jag tidigare tänkt att använda min blogg som minne för hur jag hade det under högstadiet. För en logg blir ju ändå aldrig som en riktig dagbok, faktiskt inte. Så bye bye gamla inlägg! :)
(bilden är en kickass för alla gamla inlägg om ni fattar ?!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0