GOTT NYTT ÅR !

Datum: 2011-01-03    Tid: 14:13:17
Trevligt trevligt !
Är hemma nu då efter nästan 2 veckor. Känns inte som om det varit jul.. Har det varit jul?
Okej det vet jag ju att det har varit men har aldrig firat jul i en skidstuga utan tomte och öppnat julklapparna på morgonen plus att på kvällen vara med Paulina Bolt! :)
Men det var kuuuul. Speciellt nyår!
Då var vi hemma hos Paulina och Julia som jag inte träffat på typ 3 år om inte mer var också där. Efter 12 slaget så såg vi till att göra massa "årets första".
Som:
  • Årets första låt (under samma sol med Rasmus Seebach)
  • samtal (det blev till Ida Nilsson!)
  • Första gången vi sprang ner för en backe..
  • Och upp för en backe..
  • Första drickan var Champagne :D (alkoholfri då ;)
  • Första gången vi ramla i snö. Det gjorde jag många gånger..
  • Jag blev dessvärre bara mulad men jag mulade inte någon :(
  • Första dansen var iaf tjockis dansen (Paulina vet vad jag menar) :D
Osv...........................
Och som vanligt har jag inga självklara nyårslöften .
jag fick ingen bar bild på fyverkeri så denna tog jag från Ochi.blogg.se ! :)

Postat av: Paulina
Datum: 2011-01-06   Tid: 22:31:31

Ha, ha!

Ja...

Absolut! o.O <3

Postat av: Paulina
Datum: 2011-01-06   Tid: 22:32:14

alltså,

alltså,

till det du kömmenterade på min blögg :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0