i'm happy, even though it's school tomorrow..

Datum: 2011-01-09    Tid: 18:40:01
Jag är är så otroligt mega lycklig just nu!
Jag har precis köpt min system kamera! För egna pengar dessutom..!
Så nu vet jag hur det känns att typ ha högst 300, haha :(
Lääängtar så mycket till att batteriet ska vara färdig laddat så jag kan börja test fota!
Förresten, så har jag dragit ut en massa bilder som jag sa, och dragit ner dom gamla, så ska snart sätta upp dom. :) Tänkte bara städa mitt rum innan, så att jag slipper tänka på det när skolan börjar, kommer ha fullt upp  och tänka på annat då. Som t ex NO, hur jag ska kunna klara den.. Buhu..
spring feeling. nu när snön smält bort kan väl våren komma, eller ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0