LUCKY

Datum: 2011-01-05    Tid: 15:21:34
Vet ni vad? JAG HAR RÅD MED KAMERAN! Lätt att jag ska köpa den alltså!
Bara ingen hinner före... Då DÖR jag!
Just nu är jag helt jätte förkyld. Det är hemskt. Jag tänkte ju åka och bowla med Elin idag! Tyyyyypsikt..

Om igår:
Jag var tjejen i Van helsing, för att... Nicole var Avatar! Det var verkligen jätte coolt! :) Isabel och Anna var någon från Vampire Diaries och Elin ingen speciell. VI åt och så kollade dom på Vampire Diaries medans jag och Elin hade lite roligt, hehe! Så gjorde vi också charader och så, och tiden gick ganska fort.

Postat av: Nicoleeeee
Datum: 2011-01-08   Tid: 01:12:48

HAHAH oj så vacker man e!

men asså ja var cool, du var asball o issa o anna var jäättesöta, precis om elin var fast hon var ju ingen :P

hahahah....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0