NU SÅ!

Datum: 2011-01-09    Tid: 00:19:30
Americas next top model har insperirerat mig så sjukt enormt mycket! Önskar bara att den tävlingen var i Sverige och att jag var fotogenisk! Gud vad jag önskara att jag var det.. Allt ser så himla roligt ut..
I vilket fall som helst, så har jag bestämt mig för att byta ut min fattiga vägg med fula personer som Edward och Jacob och sånt från Twilight, till mina favorit modell bilder b la från ANTM. Det blir nog så mycket snyggare.. Ska ju köpa min SYSTEM KAMERA imorgon och sedan tänkte jag hänga upp sådana bilder också! Iaf, nu är jag typ deprimerad, för jag har kollat på alla säsonger av antm och har inga kvar.. Och den sista jag såg så vann Ann!  VA I HELVETE :( Nope, it's not a happy girl who's writing this down.
Btw, vem älskar inte Tyra Banks?

FIERCE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0