Ajaccio

Datum: 2011-07-25    Tid: 18:02:43
Får väl skriva någon sammanfattning om Ajaccio nu då!
Jag kan faktiskt inte säga så mycket om själva stan eftersom vi bodde en ganska lång väg utanför den, vilket.. Sög.. Ganska hårt.En kväll så vandrade jag, Waldemar och Paulina på väge och vi gick jääättelänge, men ändå var det jättelångt kvar tills stan så den låg verkligen långt bort. Men där vi bodde var det väldigt härligt för vattnet var perfekt för att snorkla och bada och sådant så det var verkligen inte ett dåligt ställe. Där dök vi ju också och det var ju en trevlig upplevelse. Nej nu känner jag mig som en tråkig vuxen resegumma om ska berätta för och nackdelar shalala. Det var härligt där iaf! Första kvällen där hhittade jag och Paulina en strand och vi blev så taggade för att bada så vi hoppade i i bara underkläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0