helan går

Datum: 2011-07-25    Tid: 16:31:43
HEJSAN, jag stör mig på mig själv i headern.. Vad är det för min och varför såå grön? Mår jag illa eller? Jäävla skithög. Nu är Ida borta och jag har några(massa) timmar kvar tills jag ska gå på bio med Ida, Waldemar och Jeper så jag kan lika gärna börja jobba med korsika bilderna! (Saken är ju den att jag också ser fram emot det så där är ju suuuuper! pusspusspuss alla fina plåster där ute♥

Nix, man kan inte alltid hjälpa hur man ser ut så då får man lix bara försöka vara nöjd över att man är den man är!

Btw, går dagen var ganska så nice! Vi kollade på massa filmer med bror och hans kompisar sen så råkade jag Ida och Henrik vara upp till halv 6 så då gick jag och la mig men de var uppe en halvtimma till. Lyckades sova till halv ett! REKORD!

Postat av: Natta<3
Datum: 2011-07-25   Tid: 17:53:26

haha, mitt rekord slår ditt! Jag sov över med olivia och vi la oss 7 och jag vaknade halv 2... :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0