Korsika

Datum: 2011-07-09    Tid: 22:08:16
Hej mina vänner! Nu är jag inte längre i Nice, men det är nice ändå för jag sitter på våran oootroligt stora terass och njuter av livet med Paulina på Korsika!! Man hör syrsor och havet i bakgrunden och allt, TOP NOTCH! eller något sånt. :) Och så har jag även tagit av mig helvetes lösnaglarna så nu kan jag skriva normalt! Inte lätt med iphone + lösnaglar ska jag säga er.. Skit samma, ville vara uppdatera mig. Men som ni flesta vet fö kan man inte lägga upp bilder pö blogg.se med iphone/iPad så ni som har mig på facebook får se bilder där men läsa här! Hoppas ni har det bra i sverige.. (fast nej det hoppas jag egentligen inte, blev sisådär väldigt glad när jag läste på Facebook om dåligt väder i Sverige) jag och Paulina ska dela rum och rummet är helt soft så vi lär få det bra, byee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0