Inga vänner

Datum: 2011-07-26    Tid: 15:12:26
♥♥
Hej alla coola männifolk som läser detta, världens coolaste brud hääääär.. MEN NI VET JU VEM JAG ÄR? Jag har inga vänner men Josefina är så snel att hon är med mig bara för att jag inte har någon annan att vara med.
Ville bah säga att Transformers 3 är as grym och Candice är såååå snygg i den. Alla borde se den.
Och nu?.. Bilder på mig och bruden I guess. Enjoy friendooos!
Josefinas porträtt av mig
Våran fina tomte som vi skulle ah som typ profilbild på fjortiscore, söt.
Detta va 2009 tror jag, när vi va små söta fjortisar.
Och detta var väl i Strömstad sommaren 2010.
Nakenfisar på Astrid Lindgrens värld för hundra årsen.
Jag en gång i tiden, dock inte lika cool som nu..
Det finns en miljon mer bilder men dom är top secret så absolut ingen får se dom. Den som gör de måste dö..
HA D AS BRA ALLA GOA MÄNNIFOLK SÅ HÖRS VI EN ANNAN GÅÅÅÅNG PUSS! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0