barnmisshandel

Datum: 2011-03-20    Tid: 15:25:31
Nu är bilden för min framsida till min uppsats "barnmisshandel" klar. Tanken var egentligen att fota Agaton till den, men nu när jag var ensam hemma så satte jag igång och gjorde den helt själv. Jag är faktiskt väldigt nöjd, det ser nästan ut som om jag har blivit misshandlad. Gjorde några blåmärken på benen av svart ögonskugga.
Sedan på ryggen skulle jag egentligen haft teaterblod, men jag tror vi har slängt våran, så jag använde saft.. Det gick inte så värst bra.. Den bara rann och blev genomskinlig! Men den gjorde bra fläckar på min tröja och man kan faktiskt ana lite på ryggen, så bättre det än inget.
Komentera gärna vad ni tycker, blabla.

Nu ska jag duscha av saften och min maggubbe!

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg
Datum: 2011-03-20   Tid: 16:02:56

ffeet cool bild cheyen! ;) <3

Postat av: Ninaflina
Datum: 2011-03-20   Tid: 20:23:42

Om inta annat ser jag på fötterna att det är du.:) Och glad e jag att jag bet att bilden är fejk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0