duktig tjej

Datum: 2011-03-20    Tid: 20:27:01
Vet ni, jag har tänkt på att skriva "chey" i tusen år nu känns det som, men det känns även som om man bara härmar någon annan då. Och dte vill jag inte för då känner jag mig töntig. Och förresten så vill jag inte skriva chey. Eeh, japp, vem var det nu igen som frågade?
'
Så, det där behövde ni inte läsa. Det jag tänkte skriva just nu var att jag känner mig väldigt duktig idag, för jag har bloggat jätte mycket. Dock känner jag mig mindre duktig för andra orsaker, men dem är så tråkiga att jag knappt vill ta upp dom. Men nu gör jag det ändå. Jag har INTE skrivit på spanska om vad jag har gjort på praoen denna vecka, men det är ett problem där förstår ni, för jag vet inte hur jag ska säga vad jag har gjort. Jag har dansat, kollat på när kompaniet dansat och repeterat och sedan har jag själv repeterat. Det blir ju långt! Jag vet inte ens hur man säger repetera, tror jag. Och det andra är gymnastik läxan som jag inte heller gjort, men den tror jag att jag ska sätta mig ner med just nu. Jag har också svensk gramatikföhör på fredag, men det ska jag titta på varje kväll denna vecka, så det blir nog lugnt. Långt inlägg med tråkig fakta!

En ganska random bild frånnär jag testade ett läppstift?

Postat av: natta<3
Datum: 2011-03-20   Tid: 21:30:16

sv. jag har softat lite i bakgrunden och sen gjorde jag den svartvit. Så jag har redigerat den...

Postat av: ida
Datum: 2011-03-20   Tid: 23:18:25

Du är ful

Postat av: josefina ♥
Datum: 2011-03-21   Tid: 23:00:07

om jag är ful är du också ful


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0