Frågor och svar

Datum: 2012-10-29    Tid: 10:44:16
Hej!
Såg att jag hade fått lite frågor i en kommentar. Blev väldigt glad så ska svara på dem här!
1. Hur gjorde du för att söka in? Jag åkte hit till skolan och gjorde en audition. Man ser på skolans hemsida när och var de är! :) 
2. Vad kostar det att gå där? Det kostar väldigt mycket.. Vet inte ens säkert. Skolan har två auditions, en för själva skolan och sedan utav de bästa där så har de en audition för de som har möjligheten att få DADA (dance and drama adward). Det är det jag har, så skolan betalr min utbildning åt mig. Dock måste man fortfarande betala boendet själv och det kostar väldigt mycket.
3. Hur länge har du dansat balett? Jag har dansat så länge jag kan minnas! Började redan när jag var 3 ungefär. Men då var det ju mest barndans, så balett började jag med när jag var sju. Dock så började jag dansa på elit nivå när jag var nio.
 

Det var dom frågorna och svaren! Har ni några frågor är det bara att fråga.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0