FÖRLÅT!

Datum: 2010-08-28    Tid: 13:15:02
Förlåt förlåt för att jag inte bloggat,
men jag var på NRJ in the park igår så jag hade ingen chans, för jag slutade vid 5 och jag kom hem vid 6 och fixade håret och så och åkte halv 7 för att det började 7 så jag hade ingen chans att blogga! Sen kom jag ju hem vid 11 tiden så då ville jag inte heller.. ;)

Iaf, jag och Elin kom dit vid ungefär 7, jag åkte dit med Waldemar och hans kompisar Jesper och Henke.
Sen gick jag och Elin, eller nej, vi trängde oss in bland högarna som tittade på NRJ. Men det var såå trångt och vi såg typ ingenting så vi gick där ifrån och gick för det mesta runt och ibland åkte vi lite saker.
Det var kul, iaf. :)
En ild från när jag väl stod där. Vi gick längre fram senare. ;)
Lite störande, glömde minneskortet så jag kunde inte ta mer bilder än så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0