höga höjder

Datum: 2010-08-21    Tid: 20:15:31
Har inte så mycket att skriva, lägger mest ut inlägg för att bli av med dom gamla från bloggens första sida. :) Men detta var väl också ganska normalt?
Vad tycker ni om min vägg? Okej, den är ingenting mot Ellas eller min fd Bieber vägg.. (Hela min vägg var full med bilder på Justin Bieber som jag en dag bara drog ner och slängde, haha) Men jag satsar på att sätta upp olika saker på denna vägg. Har Taylor, Robert, Channing, GossipGirl, Eclipse och så än sålänge.
HEJ, INTRESSEKLUBBEN KALLAR FÖR ETT MÖTE!

Postat av: Anonym
Datum: 2010-08-25   Tid: 18:47:18

haha det blev snyggt josse, skaru ha som mig får du jobba lite ;D <3 <3 <3

Postat av: cooling (a)
Datum: 2010-08-25   Tid: 18:48:10

oj glömde skriva att de va jag, ella, fast det kanske du fatta xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0