KAPPAHL??

Datum: 2010-08-24    Tid: 19:50:28
Hej, nu är jag hemma efter min.. andra och halvförsta riktiga dag på skolan. Började ju halv 12 med matte vilket var min enda teori lektion såå.. ;) Den matte lektionen hade vi iaf med 9orna, så vi hade en matte tävling med dom och jaa, vi vann, haha. Med 14 poäng. Vi spelade något spel som heter plump eller något..

Sen hade vi balett och vi pratade väldigt mycket och gick igenom väldigt mycket så vi gjorde inte direkt många övningar, och sen hade vi jazz med en lite halv creepy lärare.. Hon var konstig och sen satte hon på helt sepe musik så jag och Elin garvade ihjäl oss men vi överlevde.
Sen, klockan 4a åkte jag och Isabel och natalie till stan och JAG KÖPTE DEN DÄR TOPPEN FRÅN KAPPAHL! Coolt, har inte suttit min fot där inne på jättelänge, och jag hade mina anledningar..

Så ser toppen ut, fast blixten gjorde den ljusare.
'
Detta känns som ett ganska tråkigt inlägg, men ni måste ju inte läsa. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0