happyface

Datum: 2010-11-02    Tid: 20:50:16
Alltså det är något med Gossipgirl, som gör mig besatt. Oc det är något med Chuck och Blair.. DOM HÖR IHOP! Första gången han äntligen sa till Blair att han älskade henne, alltså jag typ grät! Jag bara sprang runt och så berättade jag det för alla som jag träffa fast dom inte visste vad jag pratade om, haha! och sen när det tog slut mellan dom så har jag bara gått och väntat på att dom ska bli tillsammans igen, och idag såg jag 7e avsnittet och JIPPIEEEEEE.
Onödiginformation.se , men det är sjukt, ni skulle sett mitt ansikte när dom sa att dom hatade varandra mest av allt, jag bara visste att det skulle hända. ;)
LOVE TILL CHUCK OCH BLAIR.

När han sa att ha älskade henne första gången, aaaaaaaaaaaaaaaw!

Postat av: Anonym
Datum: 2010-11-03   Tid: 22:19:46

hur gör man för att se första säsongen av gossip girl?

Postat av: Elsa - Fotoblogg
Datum: 2010-11-04   Tid: 19:41:01

sv: hah ja veeet, stört gullig :D



LÄNGTAAAAR SOM EN JÄVLA GALNING! <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0