hej mitt vinterland

Datum: 2010-11-20    Tid: 14:26:14
Guud,  jag har ju inte bloggat på jätte länge! Totalt glömt bort bara..
Vaknade upp och såg SNÖ SNÖ SNÖ, sååååå härligt! LOVE IT.
Det var så kul, eftersom igår  på väg upp till skolan sa jag till Natalie och Isabel att ifall det ska vara så här kallt borde det vara snö! Så kom det *happyface*.
'
En bild på Agaton från förra vintern, minns hur nöjd jag blev över den.. Förstår varför faktiskt. :)
'
Den här helgen ska jag ta det luuuuuuuuuuuuuuuugnt, så att min rygg kan bli bra. Har så himla ont i den när jag dansar så jag blir såå stressad och aa.. Jag måste vara klar innan uppdansingen som är på torsdag, och hela föreställningarna hänger på mig nu.. HJÄLP.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0