mina presenter:

Datum: 2010-11-02    Tid: 14:35:06
jag vet, jag vet, jag skulle lagt ut dom igår!
Men det första jag gjorde igår var att åka till frisören, sen kom jag hem och åkte direkt till lager 157! Så det blir idag ist!
Från familjen;
Schalen (?), skorna och pennfacket alla älskar.
Väärldens snyggaste plattång!
Och en London resa!!

Från Sandra, Natalie, Isabel och Nicole:
Och i den här låg det:
Fullt med Dumle! och..
Ett hjärt halsband, och:
Ett grafitti nagellack! Ska testa det idag..
Svarta armband och..
Ett biokort på 150 kr! Sen en svart eyeliner också, tack så mycket! ^^

Från Elin:
och:
Örhängen, tack! ^^

Från Anna:
LUKTAR MUMSIGT
Och 4a klubbor och en nyckelring.
tack ^^

(och Chriffe glömde sin hmma, hahah)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0