this is mad

Datum: 2010-11-29    Tid: 20:02:34
Känner mig hemsk som har bloggat så här dåligt!
Just nu har vvi föreställningar, så jag slipper skolan, och vet ni hur JÄVLA skönt det är? Och såå roligt är det att ha föreställningar! Imorgon kommer jag gå in på att göra Nicoles solon, så det blir nog röligt men lite extra nervöst då..
Ska dra en lista för saker som är MAD:
  • att man slutar från min skola, MINNS NI INTE HUR SJUKT KUL DET ÄR MED FÖRESTÄLLNINGAR..?!
  • att man INTE älskar dom dära stora choklad kakorna man kan köpa lite överallt? LOVE THEM!
  • att man inte är beroende av GG eller ANTM.
Så, jag ska bättra på denna lista när jag kommit på fler, i swear.
I AM MAD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0