when nothing goes right, go left

Datum: 2010-11-17    Tid: 22:07:11
Hej, ni anar inte hur skönt det var att komma hem utan att veta att jag har läxor jag borde tagit hand om! Ska fortsätta såhär.. Idag på svenskan skulle vi gå till ibloteket och låna böcker av en författare eftersom vi ska träffa henne i april (haha jag hade tydligen redan läst 5 böcker av henne!) och då kom jag på att jag hade lämnat mitt biblotekskort längst bak i en bok som jag lämnat in, haha! Smart där va? Fast jag fick tillbaks den, som tur var! :)
I alla fall.. En tråkig nyhet är att Nicole kunde inte byta datum för sin fotoperation, så hon måste göra den under Pusterviks föreställningarna! Tycker synd såå synd om henne, men det orsakar också ganska mycket problem för oss.. Jag kommer att få hoppa in för hennes solo, vilket är kul men STRESSIGT, och på jazzen har jag INGEN aning om hur dte ska bli, vi får se imorgon! Jag hoppas verkligen att operationen hjälper för henne!

Ang bilderna, så hade jag lite kul för någon dag sen innan jag åkte till skolan, så jaa..

Postat av: B E L L A H U U Y N H ~
Datum: 2010-11-28   Tid: 22:35:03

åhh så söt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0