back for the weekend,

Datum: 2010-10-08    Tid: 19:18:10
Som jag skrev på min facebook, så tycker jag att det är viktigare att jag får bra betyg istället för bra statistik på bloggen, så dessa dagar som jag inte bloggat på så har jag pluggat, mycket! Hade NO prov idag, och det gick så där, känns ganska bra. Fick ju bara liiite panik när jag var på fråga 16/20 och det var 5 minuter kvar! Herregud alltså.
'
Idag kändes dansen jätte bra. Jag har upptäckt att jag får svettfläckar på ryggen, fy vad äckligt! Och det har börjat denna vecka.. Blää.. Varför gör dom inte djupare urringning i ryggen så man slipper sånt? O.o

Känns bara såå skönt att vara hemma nu! Ska bara vila, typ.

Postat av: Lydia!!
Datum: 2010-10-08   Tid: 20:16:14

gud vilken sjuuukt härlig header!! VERKLIGEN! skitsnygg design också, och allt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0