eclipse

Datum: 2010-10-03    Tid: 12:18:44
Hej, det blev inte direkt ett långt inlägg innan, jag fick rusa ner för att äta frukost. Ja, mamma hade ropat många gånger och jag vill inte göra henne sur i onödan. :)

Nu är det så att jag kommer säga en sak som många nog tycker jag är dum i huvudet för. Men är inte Twilight filmerna vääldigt långtråkiga? Alltså jag tycker om dom, det gör jag verkligen, men dom är långtråkiga! Böckerna är faktiskt mycket bättre, och som vanligt, så kan jag bara inte förstå hur man inte kan välja Jacob. Man gillar ju mest filmer man kan känna igen sig i, eller hur? 
väldigt fin bild till det!
Men måste göra mig i ordning nu, Isabel ringde precis och vi ska till Liseberg för sista gången i år!
(Om jag inte går i jul, förstårs!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0