har inte haft tid!

Datum: 2010-10-28    Tid: 20:28:26
Och jag ber om ursäkt för det, har inte tid nu heller! Måste plugga, för jag har prov imorgon, PÅ MIN FÖDELSEDAG! Längtar sååååååååhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!
Sen på lördag sover klassen hos mig! :)
'
Så, detta var det jag tänkte säga.. Bloggar när jag får tid (typ.. Höstlovet?) Och lägger ut alla bilder jag missat att lägga ut! Puss hejdå, nästa gång bloggar en 14 årig tjej. :)

Postat av: Elsa - Fotoblogg
Datum: 2010-10-28   Tid: 20:53:43

blogga nu annars cuttar jag dig, babe D: <3

Postat av: Elsa - Fotoblogg
Datum: 2010-10-29   Tid: 18:52:15

sv: alltsåååå gud förlåt, hade inte hunnit skriva i det i min kalender i skolan och jag skrev av det mesta från den, men skulle precis skriva ett inlägg på bloggen till dig, hoppas du blir glad då gumman :)) <3

Postat av: BLOGGTIPSARNA
Datum: 2010-10-29   Tid: 20:39:49

snygg header! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0