hej

Datum: 2010-10-16    Tid: 11:51:55
Jag är en person som inte blogga sen i måndags för hon har lagt ner tid på att plugga och lägga sig tidigt!
Vad sägs om det?

På måndag kommer två norskar att bo här, och på tisdag gäller det! Då har vi en föreställning med dom från balettskolan i Norge och Danmark på Lorensbergsteatern!
Blir jätte kull, tror dte finns biljetter kvar så kom du också och titta!:D
Min klass dans inleder det hela, som förra gången! Blir jätte kul, men jag är lite nervös.. :)

Har tråkigt:
Jag heter: Josefina
Jag vill: Jonglera
Jag har: Jagat
Jag är rädd för: Jokern
Jag är inte: Johanna
Jag sjunger: Jättedåligt
Jag är: Jättesmart
Ett djur som jag påminner om är: Jaguar
Modersmål: Jamaica ngt
Jag älskar: Jättemycketsakerkanske
(Man skulle använda första bokstaven i sitt namn, det var svårt.)
tog denna bilden eftrsom detverkligen INTE är sånt väder idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0