optimist

Datum: 2010-10-10    Tid: 18:50:05
Nu ska jag tänka endast på positiva saker!
För en väldigt stor negativ sak har hänt, jag har ont i min ljumske igen! Som jag gått till 2 sjukgymnaster, östra sjukhuset, en speciell idrotts.. sak.. som man får betala kanske 1000 kronor för att få träffa, röntgat mig 2 ggr i en sån dära riktigt läskig sak, ett rör som man åker in i 40 min eller 20 min ungefär. Plus vanliga röntningar massa gånger! Jag vill inte ha tillbaka det! Jag fick sitta i en hel termin pga den!
Just det ja, positiv var det ju. Det ska inte vara så, det är bara en sak som kom och ska gå lika fort!

POSITIVT; jag ska träffa Elsa på höstlovet! Den sista helgen! Gud vad jag längtar, saknar henne sååå mycket! Vi har nog inte setts sen sommarlovet innan 7an!
Bilder från rötningen.

Postat av: natta<3
Datum: 2010-10-10   Tid: 20:06:17

stackarn! men vad e det för svart sak mitt i typ? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0