Rotade fram en gammal kärlek

Datum: 2010-10-04    Tid: 17:28:43
Nu har Isabel åkt hem, fast mycket senare än vi tänkt oss!
Vi glömde helt enkelt bara av tiden.. Men sånt händer ju ibland. Nackdelen är att jag inte hunnit plugga som jag hade tänkt mig den här helgen, så innan jag bloggar om allt så MÅSTE jag plugga! Har ett till NO prov på fredag och jag är SÅ inte redo för det!

Ang rubriken.. Jag rotade igenom förra årets vinterskor lådan, coh hittade mina Sheperds! Gud vad jag älskade dom, typ lika mycket som jag älskar mina nya Uggs! ;) Alltså Uggs (och sheperds) är nog dom skönaste skor som skapats så det är inte ett under att man älskar dom! Dock sitter Uggsen mycket bättre på hälen, så man skrapar dom inte marken och man lutar inte in heller.. :)
Heeelt förstörda, haha!
Lyckades tom göra hål på dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0