så lyckat

Datum: 2010-10-31    Tid: 18:59:39
Det var verkligen såå kul igår/idag! Vi kollade på tre skräckfilmer, körde klassiska lekar och snackade och sånt, vi gick tom bus eller godis haha! Vi delade in oss i två grupper för att se vilka som lyckades få mest godis sen. Det var jag, Isabel, Chriffe och Elin i min grupp och vi vann såå överlägset! :D
Vi låg ju på golvet i datarummet som jag glömde ta kort på.. Men jag la mig vid typ 4 halv 5, och innan det hade Sandra och Isabel somnat vid typ 3, och Elin strax efter. Sen var det Anna och Natalie som la sig typ vid klockan 6 och Chriffe dygnade.. Själv.. Han satt och spelade mobilspel, haha.
hela högen! och jag kom på att jag inte har någon bra bild på vad jag hade på mig så:

En kort svart spets klänning och trasiga tajts! ;)

Iaf var det verkligen jätte kul och jätte synd att inte Nicole kom!
Imorgon SKA jag lägga ut bilder på mina presenter, även p dom jag fick igår!
puss, nu ska jag kolla på ANTM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0