Tjäna.Jag.Gillar.Majs

Datum: 2010-10-31    Tid: 19:20:10

..å ida är här och ida är här o hejaheja för ida är här.
ja, för josefina tycker de är jobbigt att blogga och eftersom jag ïnte har något bättre för mig så gästbloggar jag. grymt vettö..
jo men nu sitter man i en säng i åre. kan inte fatta hur man kan bo här året om, seriöst det är helt dött. OCH, om man vill åka till typ stan så får man åka till östersund 12 mil härifrån?!?!?! helt galet.. fattar noll verkligen.
men iaf, jaaaaaaaaaaa... hm.. japp..
jag har varit i norge.. för första gången!!!!!!!!!! i fem minuter, men de räknas väl? eller?..
shit, borde skaffa mig ett liv. finns la ett billigt på kviberg.. HAHAHAHAHAHAHA.. de va skoj torr humor vettö.
vet ni något annat roligt? att jag har skrivit om exakt ingenting och du som läser detta har just slösat ngn minut på att läsa de. onödigt. kanske. jag vet inte
borde sluta skriva innan jag skriver en hel bibel om allt och ingenting.
mormor ropar ändå nu, tror hon vill ha hjälp med något. ja så är de, diskmaskinen ska tömmas fast jag vikll inte hjälpa till... jag slapp. gött. nu ska jag trycka i mig ännu mera godis och lyssna på go musik, på YÖUTÖBE. för spötiföy funkar inte, fett jobbigt. japppppppppppppppppppppp.
EN GREJ TILL!!!!!!!!!!!!!!!
nya msn är de fulaste som någonsin gjorts i hela universum. och alla smajlisar, tvä knas. skaffa aldrig den, häng bah på fejjan.. hahha ne så heter det inte de heter facebooooook. och jag älskar det. ska ju kolla den filmen om han som gjorde facebook, avgudar den killen.
shit en ny bibel har nyss skrivits.
yes, men jag langar ett par goa låtar då okidoki? aaaa gött kött.

http://www.youtube.com/watch?v=LCH1AsUydSc -Swedish House Mafia Vs Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza (Offi...)
http://www.youtube.com/watch?v=msFlcAov4JU -Blutonium Boy-Sound like this
http://www.youtube.com/watch?v=g2sAjkk4864 -B.O.B - Don't Let Me Fall

TVÄÄÄ GOA BROR!

byebye bitches ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0