Gästblogg mannen!

Datum: 2011-04-13    Tid: 21:00:46
Chachaaaaa alla tuffa brudar&grabbar! Hur är läget med er? Själv är det bara bra, förutom att mitt hål i örat gör ont.. Men vafasen, ska man vara fin får man lida pin.Ska fakitskt visa cooola bilder, så ni kan få se för jag vet att ni bryr er såååå mycket ;)
På söndag kväll bär det av till Strömstad men min underbara Josefina! Blir la att bränna pappas pengar på Nordby! Nej skoja. Men japp, de blir att bränna en hel del pengar. Goa promenader, mysiga fika stunder, gå och se någon rolig film på bio. Sen hoppas jag att jag vågar bada. Årets första dopp!
Nej min vi kanske hörs nu när jag har lösenordet hiiiit, mohahahha. Sköt om er goingar så hörs&ses vi. Pyssilyss ♥
Palla rotera.. Iallafall, när har vi fem hål.

Här har vi också fem, ifall nan räknar med industrial hålen (staven)

Denna underbaring väntar, ååååå vad jag vill ha!!!!!!!

Sen är jag helt inne på att göra sexan och/eller sjuan.. Så ifall man har sexan så äre två ringar
av den och ifall man tar sjuan äre två ringar av den.. Ja ni fattar?..

PYSS IGEN! ♥ / Ida Nilsson.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0