lång fredag

Datum: 2011-04-22    Tid: 15:31:46
Hej! Idag har jag städat och tjänat pengar på att städa pappas bil! Känns väl sådär kul att städa en sån här fin dag men det behövs för vi får nämligen gäster klockan fem. Det är en barnfamilj så jag har lust att skapa en skattjakt för dem.. För sådant tycker jag är jätte kul, haha!  Nej men det är ju långfredag idag så det gör ju inget att man städar halva dagen för det är ju en sån lång dag så då har man ju jätte mycket kvar!.. Fast nej, så var det ju inte.. Jesus led hela dagen det var därför den var lång! HTNÄ*- Jag vandrar runt i shorts och magtröja, tokälskar vädret! sommarsommarsommar.
KOLLA VILKEN UNDERBAR BILD JAG TOG NYSS!
Fina fina fina fjäril ♥
HTNÄ = Hoppar till nästa ämne.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0