fuck my life

Datum: 2011-08-10    Tid: 17:12:29
Nu är jag hemma på riktigt! Sov över hos Natalie med Isabel igår, det var riktigt kul. ;)
Har även varit och hämtat ut min balettdräkt också, och köpt en ny! Den var väldigt udda, men jag ska tydligen vara den enda som har den så det är lite roligt. Jag känner verkligen hur tiden drar iväg, skolan börjar snart..
På söndag iaf drar jag på ett dansläger. Jag längtar men jag har sån otrolig ångest för jag har stretchat lite men jag har inga muskler kvar. Jag har varit dum nog och tappat allt. FML. Vet inte vad jag ska göra.. Ska iaf väg och jogga på sportlife ganska snart.. Det är alltid något.
Och det här är en bild på balettdräkten.. Som spåra ur lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0