Kriminell

Datum: 2011-08-27    Tid: 18:27:55
♥♥HEJ ALLA VÄNNER, NU ÄR JAG HÄR IGEN!!
Vi ska snart äta salami pizza, fast jag ville inte ha salami för jag tycker inte att det är super gott.. Typ as äckligt. Sen ska vi göra de vi alltid brukar göra. Kan ni verkligen gissa vad?!?!?! JO GLO FILM!!!!!!!!!! Det är våran gemensamma hobby typ, haha nej skoja vi har as mycket gemensamt typ båda är lika efterblivna fast Jossi är lite mer än mig (Förlåt kompis....)
Eh, förövrigt är jag fett coolt och jag gillar en låt som är bra. Anteckna. Ska länka några lite längre ner hehehhe..
Yes.. Just ni ska få en as fin bild på mig med, är as nöjd med den..
HÄR ÄR JAG, IDA NILSSON!
Kartellen-Där solen aldrig skiner.
Kapten röd-Snedsteg♥♥♥ FINASTE KAPTEN RÖD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0