roliga dag ♥

Datum: 2011-08-22    Tid: 15:44:44

Jag var där klockan tio, fick lite information om dansen, gick vidare, fick lite annan information, gick till vårat klassrum och fick reda på att vi ska ha SO och NO med skälltorp. Vet inte vad jag ska säga.. Jag saknar sommarlov, menjag är ändå otroligt taggad på dansen! Men teorin, jag vill bara sova. Och det är detta året alla börjar inse att de måste plugga och verkligen tar tag i saker menjag vill typ bara släppa allt och bara satsa på dansenmen det funkar inte så! Jävla skit alltså. Och min buss till skolan har slutat gå till Centralstationen så nu måste jag ta 4 fucking olika bussar till skolan! KUL. puss hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0