SÅ OTROLIGT GLAD!

Datum: 2011-08-23    Tid: 20:02:39
Alltså denna dagen.. Jag njöt av dansen nästan varenda minut! Det var så otroligt roligt och jag hoppas att det kommer att fortsätta vara så här hela terminen! Helle är verkligen en jättebra lärare, för det enda jag minns om jag tänker tillbaka är hur roligt jag hade. Tänk om det kommer att vara så här? HELT UNDERBART.
Vi hade även en klass med Susanne idag, och den var as jobbig men jag kände i hela kroppen så jag tror att den var väldigt bra och kommer att ge mig massa muskler! Sedan så började jag och Elin stretcha idag, shit vad viga vi ska bli haha. ;) Det var dans info det, imorgon börjar skolan på riktigt för då kommer vi ha teori också! Då får jag se hur det bli att ha med 9g också, för vi ska dela so och no lektionerna med dem! Peace and love

En bild från Gamla stan, innan vi skulle gå tillbaka och det började ös regna så att kartan gick sönder och mina kläder blev dygnsura! Kul! haha

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg
Datum: 2011-08-23   Tid: 21:00:50

sv: haha najs.. ;D

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg
Datum: 2011-08-23   Tid: 21:01:13

sv: SAKNAR DIG OCKSÅ FÖRFAN! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0