shopping

Datum: 2011-08-12    Tid: 20:15:45
Hej alla i hela vida världen!.. Eller iaf ni få som läser min blogg.
Idag är min syssling från Finland här, och hon ville shoppa så vi åkte till Allum. Dock var det bara jag och mamma som köpte något men ändå. ;) Detta var det jag kom hem med!
  1. Ett fynd från BikBok på 49;-. Vet bara inte när jag ska använda den men den var så fin så att jag inte kunde svika den.
  2. En senapsgul tröja från H&M jag har tittat på inne på deras hemsida. Den är fin och senapsgul. Jag var tvungen att ha något senapsgult!
  3. En stickad tröja från GinaTricot. Mysigt till hösten.. och ja jag tänker redan på hösten, tyvärr.
  4. Bruna byxor från H&M.
  5. En kappa som jag tittade på i våras tror jag? Men nu var den ännu billigare så jag tänkte "va fan, nu köper jag den!". 100 spänn är inte mycket för en kappa.
Aja, det var det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0