my bff, except my iphone..

Datum: 2011-08-13    Tid: 01:05:27
Undrar hur många filmer jag har sett totalt i mitt liv? Vore intressant om det fanns en sådan statistik.. Men jag tror iaf att jag har gått långt över 10 000. Jag älskar att sitta och glo på filmer/serier på mina lediga dagar. Helt deprimerande! Hade över 100 nerladdade på datan innan jag rensade lite. Och ibland när jag tröttnar på att bara glo sätter jag mig och sminkar mig samtidigt som jag kollar på en serie jag följt ett tag, eftersom jag känner igen rösterna så vet jag ungefär vad som händer om jag bara hör ljudet? Hjälp? Jag är faktiskt en datanörd utan att spela på datorn. Hah.

Postat av: Caroline
Datum: 2011-08-13   Tid: 15:34:24

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig. Jag har skickat ett mail till dig ang några förändringar jag kommer göra som påverkar din design. Läs det och hör av dig så fort som möjligt.

Kram Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0