Dagen

Datum: 2011-12-22    Tid: 20:51:34

Hum hum hum nu har jag lov!
Fast jag har vart så inställd på att ha det hela veckan så det känns inget speciellt. Har ju t ex försovit mig typ varje dag.. Men men. Vi kom till skolan och åt av de som några i klassen hade bakat :):):) seeen bar vi oss ner till bamba och lyssnade när folk sjöng och våran rektor som är sååååå älskad prata. En del kunde inte sjunga så förlåt alla som tycker jag är elak men jag kunde inte hålla mig, garva ihjäl typ men bara typ för jag överlevde. Elin Anna och Sandra sjöng också!
Sen gick vi upp igen och fick våra betyg sen var vi fria wooohoooooo. Då drog jag och Nicole in till stan för vi är så coola. Eller a. Till dansforum för där fick vi reda på att vi får låna danssal nästa vecka så att vi kan träna, awesome !!!!!!!!!!!!!!! Okej. Sen åkte vi till stan och gjorde lite samma som igår som jag nu funderar på om jag berättade??? I vilket fall som helst så bjöd jag henne på fika för hon bjöd igår sen var jag bara föör toanödig men hade inga pengar så jag gick in på pressbyrån och kollade under disken och hittade en 10. As smart, TIPS TILL ER ALLA!! detta blev en bibel. Hejdå puss puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0